My sweet braids

I dag har jag en så kallad dålig hårdag. Eller snarare en så kallad "hinner inte tvätta håret, fan, fan fan"-dag.
Men det gör inte att jag, likt vissa andra, stannar hemma.
Nej nej, jag räddar upp det med två extremt klumpigt gjorda inbakade flätor som sedan blir till en fläta. (Det här med inbakat, utbakat, fiskbens och allt vad det heter har aldrig riktigt varit min grej).



Klänningen kommer från H&M:s Fashion Against Aids kollektionen och den plockade jag upp i ett paket i dag.

Dessutom kom de här snyggingarna till jeans hem till mig i dag också. Jag gissar att de kommer att bli en favorit, inte minst i höst.



Skinn på jeans. Me like.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0