Mysigaste midsommaren

Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag tillbaka i Stockholm tänker på midsommaren på ön.
Bara att komma tillbaka till Enskär och krama om de älskade vännerna fyller min själ med ro, lugn och glädje.
Jag har knappt ord att beskriva hela härligheten, men här kommer en sammanfattande lista.

Vi har:
*haft sillunch i solen med massa snaps och sånger.
*grillat på stranden.
*badat vedbastu och i iskallt hav.
*solat.
*bränt oss.
*dansat på stranden vid brasan.
*härjat runt och försökt väcka Tysken (jag, Amina och Camilla).
*kollat på fotboll.

Det har helt enkelt varit två fantastiska dygn som avslutades med brygghäng och björnliganbränna, pizza och fotboll.







Nu: powerwalk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0