Så jäkla bra!



Jenny Östergren sammanfattade det så bra i Nyhetsmorgon i morse, efter att de hade pratat med världens bästa Malin Roos om henne superknäck. (Har ni inte redan köpt dagens Expressen - gör det!)

"Det kan inte vara kul att jobba på Aftonbladet i dag. De har bild på en anatoll. Expressen har bild på sin reporter tillsammans med Victoria och Daniel", sa Jenny.

Förlåt mina förra kollegor på Aftonbladet, jag vet hur mycket sådana här saker svider, och nästa gång är det ni som få vara nöjda, men i dag måste jag bara få vara lite stolt över vilka fantastiska medarbetare jag har och över att Expressen under hela bröllopsbevakningen har varit nyhetsledande (där går säkert åsikterna isär, om du frågar någon i Globenområdet håller de nog inte med). Det är så många människor som har jobbat så hårt för allt det vi har gjort de senaste veckorna. Även människor som inte har haft byline i tidningen, som har slitit som djur utan att det syns.

Nu bröt jag min tysta regel om att aldrig skriva om jobb, men jag är så stolt att jag spricker i dag, så jag var bara tvungen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0