Störst av allt är kärleken



Men åh vilket fantastiskt bröllop vi var på i lördags!
Vad gjorde det att vinden blåste lite kallt och att det stundtals droppande regn på oss där vi satt, när brudparet sken som två solar och värmde hjärtat.

Och vilken trevlig middag, med så fantastiska tal och vilken rolig fest! Tack Jonas och Anna för att vi fick dela dagen med er!

Men jäklar vad jag lipade. Nog för att jag brukar vara en crybaby när det kommer till bröllop, men det här tog nog priset ändå. Delvis spelar det nog in att det här var första bröllopet sen mitt eget. Alla känslor kom liksom tillbaka på något sätt. Från första början när det stiliga brudparet gjorde entré från en varsin sida av huset och sen skred ner tillsammans (se bilden nedan), till när härliga prästen läste deras tal de hade skrivit och pratade om att det största av allt faktiskt är kärleken, till när de sa ja och kysstes, till alla tal på festen... tårarna rann och rann och rann.

Nu hoppas jag att fler kompisar gör slag i saken och gifter sig så att jag får gråta ännu mer lyckotårar.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0