Where to love?

Och varför var jag då så glad.
Det var inte en bebis på g, som vissa gissade.

Nej, utan jag fick i går reda på att jag kommer att vara Expressens London-korre i höst.
Det känns så galet kul och stort och spännande att jag håller på att spricka.
Det kommer att bli mycket hårt jobb, och det kommer att bli ett rent helvete att vara borta från Hjärtat i flera månader (han får skaffa klippkort på flyget) men det är en dream come true så jag får helt enkelt ta det.
Och Hjärtat var den som uppmuntrade mig att söka, vilket känns viktigt.
Så i höst är det jag som packar väskorna och bosätter mig i London ett tag.
Alla som vill är så klart välkomna att hälsa på!


Första gången jag var i London hoppade jag in i en taxi vid flygplatsen. Föraren frågade var jag skulle med orden "Where to love?". Är det ens möjligt att inte bli förälskad i en stad som har sådana taxichaufförer?


Kommentarer
åsa

Oj, superspännande och jättegrattis!

2010-06-12 @ 15:03:06
Elin

Gud så roligt!!!



Jättegrattis till dej!



Kram kram

2010-06-14 @ 09:20:43
URL: http://mossbergsfrugan.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0