Efterlängtade helg - kom!

Ja ja, jag veeet att det bara är tisdag.
Men jag längtar redan så mycket till helgen.
Why?
För att jag har en så fab helg framför mig så klart!

Planen:
Fredag - Vinprovning med bästa vinklubben, "Det sjunde gomseglet", hemma hos Frida. Längtar!
Lördag - USA-planering hemma hos Magdalena och Micke. Kanske ett studiebesök i curlinghallen först. Beror på dagsformen.
Söndag - Brunch med bästa Amina på Clarion Sign. Älta alla små och stora problem och annat som vi är så bra på. Promenad på det? Kanske det kanske. Och så kanske ett bullbak på kvällen. Kanelbullar alltså, inte niomånadersbullar.

Och sen är det måndag och då jävlar ska jag träna så hårt så hårt för att råda bot på min tjockångest. Och sen är det tisdag och då får vi finfint middagsbesök av Helena och Daniel. Och sen hoppar vi över onsdagen och går direkt på skärtorsdagen tycker jag. För då kommer Malmö-falangen av familjen upp för flera dagars påskfirande. Och sen på lördag kommer söta föräldrar upp och så blir det Björn Skifs och indiskt och påsklunch på söndagen.

Det är så mycket härligt att se fram mot att jag blir alldeles till mig i trasorna. Jag ska må så bra så bra. Ja jäklar vad jag ska må.


Kommentarer
Mini

Åh, jag längtar också efter helgen. Ser verkligen fram emot brunchfrossan på söndagen. Då får du se till att lämna tjockångesten hemma.

2010-03-24 @ 15:53:11
URL: http://ap
Tess

Jag lämnar alltid tjock-ångesten hemma. Det är därför jag hela tiden har tjockångest. =)

2010-03-24 @ 18:15:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0