Hur man tappar läsare på tre dagar

*Skriv tråkiga inlägg.
*Skriv inte alls.
*Skriv fler tråkiga inlägg:

Är sjukt trött och förkyld och har noll roliga tankar och saker att skriva.
Måste man alltid vara rolig? Nej, kanske inte, men definitivt inte så tråkig som jag känner mig nu.
Vill egentligen bara dyka ner under täcket igen och ligga där i ett par dagar, men ska ta mig i kragen och få lite luft i det fina vädret.
Kanske ge mig ut på uppdrag att hitta nya solisar då favoriterna är borta.
Köpa blaskorna och ta en kaffe i solen, med förhoppningsvis nya solisar.
Drömma för en stund att det är vår.
Skriva smöriga brev till personer som sätter p för våra namnplaner.
Fixa och dona.
Hoppas på att bli lite piggare.

Och försöka vara lite mindre tråkig.


Kommentarer
Anette P

Krya på dig Tessan! ville bara säga att jag följer din blogg oavsett vilket inlägg du skriver:-) men kan förstå att det blir idétorka ibland. vad kul att köpa nya solisar, det vill jag oxå göra, helst dyra ena;-) Må så gott, kramar Nettan

2010-03-08 @ 14:02:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0