Matblogg?

Nej, det har inte blivit något matblogg det här. Men eftersom det enda jag gör just nu är att jobba och träna så kommer alltså ytterligare ett matinlägg.

I går efter träningen (dubbelpass!!!) fixade frugan en trerätters middag. Tisdagslyx, om man så vill.
Mozzarella caprese, fransk gratinerad löksoppa och fruktsallad med glass.
Otroligt smaskigt. Och eftersom det var efter träningen och vi skulle vara så där käckt nyttiga blev det inte ens någe vin till.

I dag har jag sådan träningsvärk i magen att jag mår illa. Skönt att jag jobbar resten av veckan så att jag inte kan träna nåt mer.


(Och ja, jag vet att det här inlägget förmodligen går till världshistorien som extremt tråkigt. Sorry.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0