Berlin nästa år?

I kväll är det första semin i ESC i Oslo.
På torsdag tävlar Sverige och Anna Bergendahl i den andra semin, om en finalplats.
Tyskland är redan klara för final eftersom de är en av the big four, som pumpar in mest pengar i tävlingen och därför aldrig behöver kvala, precis som Storbrittanien, Frankrike, Spanien och vinnarlandet - i år Norge.

Och vet ni? Även om jag avskyr den tyska låten så tror jag att det mycket väl kan bli ett ESC i Berlin nästa år. Låten är så enkel att den lätt fastnar oavsett om man tycker att den är kass.
Nu har jag ju inte sett hennes scenframträdande, men jag kastar alltså ut en varning för Tyskland här.

Kolla själv så får ni se.


Kommentarer
Jeanette

Ha en bra dag :)

2010-05-25 @ 15:51:11
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Nicke

Det kommer att stå mellan Tyskland, Kroatien och Israel.

2010-05-26 @ 12:54:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0