Vi gör det igen!

Jag vill gifta mig igen!
Sitter och bläddrar i Expressens nya bröllopstidning och inser hur underbart det var att planera bröllop. Och hela dagen sen, så underbart det var!
Att vakna upp till sin egen bröllopsdag. Att få ha den underbara underbara klänningen. Att få känna sig vackrast i hela världen för en dag. Att få stå där i solskenet och se vänner och familj samlad och stå bredvid mannen du älskar och har valt för resten av livet. Den roliga festen till tidigt på morgonen. Slottet vi var på!

Sitter här och tittar på klänningar och vill prova och välja ut igen. Jag skulle inte vilja ändra något om jag skulle göra det igen dock. Men jag vill återuppleva det. Igen och igen och igen.










Kommentarer
Myran

Wow så vackra!

2010-05-08 @ 23:01:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0