Blödig till tusen

Men herregud vad är det med mig?
Är det julsäsongen som redan börjar ta ut sin rätt på mig? Eller har jag helt enkelt varit hemifrån för länge?

I går tittade jag på bildspelet vi gjorde till bröllopet och bölade för att jag har så fina vänner.
I dag lyssnar jag på julmusik och gråter när jag tänker på min familj och mina vänner.
Och när Abbas "Happy new year" kom på, då rullade stora tårar ner för mina kinder när jag tänkte på alla härliga nyårsaftnar jag har haft med mina högst älskade vänner.

Och så tänkte jag på att älskade lillhjärtat Lily fyller ett i dag och då började jag gråta för att jag tänkte på hennes mamma Frida som jag är så glad för att hon har kommit in i mitt liv och som jag tycker så otroligt mycket om.

Och så tänkte jag på en kär vän som har det lite tufft just nu och då började jag gråta för att jag inte kan vara där och stötta henne just nu.

Och i dag kommer min allra allra finaste vän Sara, och bara när jag skriver de här orden "allra allra finaste" så väller tårarna upp i mina ögon.

Var ska den här dagen sluta? I en enda stor gråtfest?


Kommentarer
Frida

Söta du!! Inte ska du behöva vara ledsen =) Vi saknade dig på kalaset, men vi får fira när du kommer hem. Mannen din glömde ändå paketet hemma ;) Pepp-kramar från mig och Lily!

2010-11-30 @ 22:25:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0