Classic

Fortfarande varmt och skönt på andra sidan nordsjön. När jag gick från en presskonferens tidigare i dag för filmen Due Date, med Robert Downey Jr mfl, fick jag till och med ta av mig kavajen för att det var så varmt.
Presskonferensen förresten är en historia för sig, som du kan läsa allt om i morgondagens Expressen.

Hur som, jag körde på någon slags klassisk stil i dag med vit skjorta och chinos, men uppdaterade lite med söta strumpor i pumpsen. Kände mig ganska het, måste jag erkänna.



Et voila! Jobbar stenhårt på posen.


Och i går! I går trippade jag runt med öppna skor. Alltså det här novembervädret, det går verkligen inte av för hackor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0