Saker jag gillar just nu

*Den underbara hösten vi har haft i London. Ytterst lite regn. Bara varma dagar med sol, och nu hög krispig luft och röda och gula löv på träden.

*Daniel Adams-Ray. Har för tillfället bytt Snook-kille att ha en krusch på.

*Pad thai på Churchill Arms. En av de godaste jag ätit, och jag har mumsat mig genom några stycken om vi säger så.

*Inamo. Den här restaurangen i Soho har så sjukt god asiatisk mat. Deras Berkshire porkneck med chokladsås är to die for. Och deras skaldjursgoyza. Och deras baby back ribs. Och biffsallad. Och sushi. Jag kan fortsätta i evigheter.
Dessutom får man själv beställa maten via en pekskärm som projiceras på borden och kan spela sänka skepp mot varandra medan man väntar på maten.

*Sverigebesök. Hjärtat, Amina, pappa och Barbara, mamma och pappa har redan varit här. Om 1,5 vecka kommer Sara och Lena. I januari kommer förhoppningsvis Frida, och så jobbar jag på att storebror ska komma hit. Och i nyår kommer kanske Emilie och Emil. Härliga besök från Sverige piggar definitivt upp alla sena tidningsnätter. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0