Come play!

Jag vet inte vad modepolisen skulle säga om dagens outfit, men jag kände mig i alla fall ganska cool och comfy i min lekdräkt. Byxdress alltså.
Tog också fram tjocka sköna halsduken för första gången. Egentligen behöver man inte halsduk, men eftersom jag bara hade kavaj över den ganska tunna byxdressen när jag skulle iväg på lunch behövdes det något varmare.
Med mina älskade nikesneakers på fötterna gled jag runt som värsta sporty spice.



Jag fick förresten veta i dag av mitt lunchsällskap att Paul Weller just flyttat in i i mitt hus. Och att Jude Law är stammis på Raoul's Deli nere på "min gata". Och så bor ju Paul McCartney och Kate Moss bara ett stenkast från mig, på samma gata. Och Sienna Miller bor nere vid kanalen i Little Venice som inte heller är så långt bort.
Paul Weller i samma hus. Hoppas vi ska ha gårdsfest snart.







Kommentarer
Beundraren

Strunta i vad modepolisen tycker. Du är skitsnygg i det där.

2010-10-13 @ 19:34:34
Sara

Jag tycker du är jättesnygg! Puss

2010-10-13 @ 21:21:21
mackanp

Paul Weller kan nog vara lite sur och tvär, men fråga om han gillar sylt. Cool byxdress, helt rätt om man vill vara i framkant!

2010-10-15 @ 16:28:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0