Mossa

När jag läser mitt förra inlägg så inser jag verkligen EXAKT hur mossig jag är i huvudet i dag.
Det är ett under, för att inte säga ett litet mirakel, att jag har lyckats jobba hela dagen på bara tre timmars sömn. Tål att upprepas: Bara tre timmars sömn.
Jag har ju faktiskt gjort golfdebut i dag. Nej, inte spelat alltså, men bevakat.
Och jag kan säga att gummistövlarna verkligen kom till sin rätt i den Walesiska leran.
Därför åker de på i morgon igen när jag ska tillbaka för den slutliga uppgörelsen.
Vilket betyder, ytterligare en natt med bara tre timmars sömn typ.
Bäst för tidningarna att de kommer snart så jag får gå och lägga mig. Jag håller på att avlida här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0