Ain't to proud to beg

Okej, jag ska vara helt ärlig här nu.
Jag har aldrig i mitt liv skrivit en sporttext.
Eller varit på en Premier League-match. Eller en allsvensk heller för den delen. Varken privat eller i tjänsten.

Därför skäms jag inte för att säga att jag är pretty darn proud över mig själv i dag.
Jag var på fotbollsmatch, på Emirates stadium, jag jagade citat, fick inga citat, gav inte upp, fick citat, skrev text, läste tio sportsidor på natten när tidningarna kom (vilket jag iofs gör varje natt men här visste jag att det fanns saker jag ville ha) och skrev mer text. Allt med guidning och support från sportredaktionen hemma såklart, men ändå.
Inte så illa pinkat.
Jag tycker att alla ska gå och köpa Expressen i dag och läsa min sportdebut. Andrauppslaget. Rooney och Elmander. Hepp!


Kommentarer
Jill

Vad duktig du är. Bra jobbat.

2010-09-21 @ 11:39:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0