Pepp! Pepp! Pepp!

Hörrni vilken dag!
Jag är sjukt peppad!
Bröllopspeppad! Solpeppad! Fredagspeppad!

Och i morgon det dessutom Valborg, till råga på allt.
Har lite beslutsångest hur jag ska göra i morgon. Åka till Uppsala och hålla ställningarna som ensam tjej med Hjärtat, John och Johan och köra hela racet, eller stana kvar i stan och ta en liten tur in till stan på dagen för att sedan hooka upp med Mini på kvällen för ev picknick på seneftermiddagen/kvällen och vidare festligheter.
Ååå, vad jag hatar att vara velig.
Hade jag fått med mig någon till Uppsala hade valet varit enkelt. Hmm, tål att funderas lite på.

Tills dess håller jag ställningarna på redaktionen och jobbar, jobbar, jobbar.
Klockan 12 tar jag lunch och kollar på vigseln på tv, sen jobbar jag snabbt som vinden igen för att hinna till middagen hos E & E klockan sju.
Herregud vilken bra helg det här kommer att bli. Det känner jag på mig!



Fredagsfin i tyllkjol, hjärtmönstrade strumpbyxor och röda lackskor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0