Fotvrickarskor

Följande outfit sportades för dagens överlämningslunch med Robert på fantastiska Inamo. Gud vad jag tycker om Inamo. Wardour st i Soho för den som vill prova. Rekommenderas!




På fötterna hade jag de här, oh so fina men oh så mördande för fötterna.




Typ 45 graders lutning (eller är det mer?) på fossingarna. Riktiga vriststukare, speciellt för en bambi som mig. Blir alkolås på dem skulle jag tro.

Och, när vi ändå är inte och nosar på något slags modebloggupplägg här, spana in den här babyn!



Sjukt nöjd med mitt köp. Köptes i Camden. Prutade ner från 15 till 8 pund.
Kommer säkert att paja efter en vecka, men ändå. Jag gillar'n som ombyte till min lite mer vuxna armanisak.


Kommentarer
Bombi bitt

Jättesnygga skor. Tänkte fråga vad det är för halsband som oftast kan ses runt din hals? För visst har du det nästan alltid på dig? Är det något personligt?

2011-02-20 @ 17:01:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0