Fem sköna dagar

Förutom eventuell ehec-smitta har de fem lediga dagarna varit extremt sköna och välbehövliga.
Jag har:
*firat Minis födelsedag på Debaser Slussen med pimms och shots.
*druckit rosé och drinkar på Loopen med Frida och Jenny.
*tränat nästan varje dag. Tränat bakis och tränat intervaller i backe vilket var det jobbigaste jag har varit med om.
*köpt nya skor som ska ge mig en fast rumpa.
*ätit urtrevlig middag med Hanna.

På dagens schema står träning, lite hemmafix och matlagning.
Men först ska jag löka lite i soffan, något som jag inte har gjort alls de här dagarna. Ingen ledighet utan lök, som jag brukar säga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0