COS

I morgon öppnar Cos äntligen i Stockholm.
Jag är inte sådär galen i allt som de gör, tycker att mycket är lite väl tantigt och vuxet för mig, typ som en snyggare variant av Jigsaw eller Dorothy Perkins (brittiska märken som finns på i stort sett varenda high street i England).
Men de har mycket fint och det brukade alltid bli en runda där när jag var på High St Kensington.

Stockholmsbutiken kommer att ligga på Biblioteksgatan. Jag börjar inte förrän 13 i morgon, så jag skulle kunna svänga förbi. Men jag vet inte riktigt om jag pallar med hysteri och trängsel. Är så trött nu för tiden på (nej inte gravid, tror snarare på lågt blodtryck igen) och kommer bara bli på dåligt humör.
Eftersom jag dessutom åker till London om två veckor (yeay!!!) kan jag lika gärna shoppa där. Vilket jag kommer att göra.

Men, kul att Cos är här i Sverige nu. Dagen till ära har jag faktiskt en Coströja på mig.
Den ser ut så här. (Ignorera min i övrigt sorgliga uppsyn. Jag försov mig.)



Blåsvartrandigt. Bra där.


En annan favorit därifrån är den här svarta klänningen med Gaga-luva. Den är helt plain förutom luvan, så jag brukar slå en knut på framsidan för att göra den lite roligare.



Gaga oh la la.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0