Fair play?

Jag är en person som alltid förordar fair play. Eller kanske snarare inget spel alls.
Bara köra på på ett schysst sätt, utan strategier. Mest är det väl för att jag är en oerhört dålig strateg. Skulle förlora vilket krig som helst. Och tycker inte att det ska behövas liksom.

Men har nu fått reda på att en person verkar köra fulspel, som påverkar mig.
Och hamnar då i ett kval. Ska jag fortsätta på min inslagna linje, men då riskera att bli överkörd gång på gång med efterföljande frustration och magont, eller ska jag sänka mig till den personens nivå och ge mig in i (ful)spelet?

Jag vill ju säga det första. Men jag är så jävla trött på att bli överkörd och förbikörd och inte få en fair chans, att det lutar mer åt det sistnämnda. And it ain't gonna be nice.

Let the games begin, bitch!


Kommentarer
Malin

KÖR!!

2011-10-27 @ 13:47:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0