Får man lägga sig nu?

I dag gick jag upp klockan 05.30. Japp, ni läste rätt. H a l v s e x.
Detta för att pressträffen för X-factor var kl 8 i Annexet som ligger vid Globen. Jag skulle lämna hemmet senast 7.06 för att hinna i tid. Och så var man ju tvungen att fixa sin dietfrukost va. Och mellanmål att ta med då pressträffen skulle vara i ca fyra timmar.
Och försöka hitta några kläder i renoveringskaoset, vilket jag gjorde genom att i mörkret i hallen rulla upp skyddsplasten som sitter för mina garderober, öppna dörren de ca 7 centimeter som cementsäckarna utanför tillåter, tråckla in armen och rycka åt mig det plagg som jag först kände med handen.

Sen åkte jag tunnelbana i 40 minuter, intervjuade 21 personer under fyra timmar och åkte sen till redaktionen för att skriva. Nu sitter jag här och känner mig ganska så utskiten.

Så frågan är: får man sova nu.


Kommentarer
simpan

Jag tyckte jag var duktig idag som intervjuade EN person (i typ 20-25 minuter). Vilket jag absolut inte är van vid, så det var lite nervöst.

Så har du intervjuat TJUGOen. He.

Verkligen duktigt av dig!

2012-10-03 @ 17:46:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0